Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PocoGaucha schreef:ik denk dat als je naar de totale prijs van de dekjes, inlages en singel + het werk wat je eraan hebt kijkt, dat je dan beter een barebackpad kan kopen.

mylittlejoy schreef:Voorzover ik weet, heb je voor de drukverdeling van beugels een boomconstructie nodig in je zadel of in ieder geval iets wat stevig genoeg is om de druk te verdelen. Diezelfde constructie gaat echter tegen het principe van een barebackpad in. Ik zie dan ook niet in hoe je dit samen kan laten werken.
Ook in bovengenoemd model heb ik dan ook m'n twijfels of dit wel zo prettig is voor het paard, juist wanneer je de beugels gebruikt om op te stappen.
DeSprinkhaan schreef:laat die stijgbeugels dan maar zitten, met wat wrongen houd ik mijn evenwicht wel.
Aestrith, hoe heb jij de wrongen en canttel gemaakt?
dat was mijn insteek om ze eraan te maken dus.Diaz schreef:Wow.. je hebt gewoon ongeveer een zadel gemaakt! Top!
Ik vind beugels aan een bbp erg fijn persoonlijk. Voor net dat stukje balans bij het plotseling omdraaien e.d.
Ligtrijden of leunen moet je er natuurlijk niet mee. Opstappen ermee gaat ook niet (glijden)