imperial riding graasmaskers nog ergens te verkrijgen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Change_

imperial riding graasmaskers nog ergens te verkrijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 13:17

Hallo bokkers :wave:

vorig jaar heb ik en graasmasker van imperial riding gekocht voor mijn shetlander.
Zoals je vast al kunt raden is deze nu kapot en wou een nieuwe gaan bestellen, nu lijkt het alsof deze masker helemaal niet meer verkocht worden?
Had op agradi een bestelling geplaatst maar kreeg te horen dat deze niet meer leverbaar waren..

Nu heb ik ook een graasmasker gehaalt van harryhorse maar die was in de hoogte te hoog en in de breedte te small waardoor het masker al tegen de kaken aanzit en zijn mond het rubber van de onderkant niet kan raken wat toch wel nodig is om te kunnen eten met zo'n ding op.

Ben aan het rond kijken om internet maar al die maskers zijn te groot en te hoog, en greenguard maskers heb ik van gehoort dat daar de tanden van beschadigd kunnen raken dus daar ben ik ook niet zo voorstander van.

weten jullie waar deze misschien nog te verkrijgen zijn of een ander merk graaskorf die niet te hoog komen?
Laatst bijgewerkt door Change_ op 04-06-12 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:23

http://www.ruitershopbeerens.nl Via de webshop, zoek op 'Grasmuilkorf'. Bij de Welkoop/Boerenbond zijn er ook vergelijkbare graasmaskers, ik weet alleen niet hoe hoog die zijn t.o.v. de Imperial Riding.