Kleur rekgedeelte voortuig met martingaal Kieffer Arlene?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yellow_Sun

Kleur rekgedeelte voortuig met martingaal Kieffer Arlene?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 12:47

Afbeelding
http://www.kieffer.net/hilfszuegel/vorderzeug-arlene/?start=0/
Weet iemand welke kleur de rekker heeft van de uitvoering in zwart leer? Heb heel het internet afgespeurd, maar ik heb er geen afbeelding van kunnen vinden. Ik dacht erover deze te bestellen, maar voorafgaand zou ik toch graag weten dat het geen rode of groene rekker is....
Alvast bedankt!

LeenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:05

Dacht even dat ik een link gevonden had, maar het was de II uitvoering die ik vond. Zou misschien even mailtje doen aan Kieffer zelf? Of gewoon informeren bij de zaak waar je hem dacht te bestellen (lijkt me nog logischer?)?

Yellow_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 14:00

LeenC schreef:
Dacht even dat ik een link gevonden had, maar het was de II uitvoering die ik vond. Zou misschien even mailtje doen aan Kieffer zelf? Of gewoon informeren bij de zaak waar je hem dacht te bestellen (lijkt me nog logischer?)?

Ja, maar omdat het met dat soort vragen vaak nogal lang duurt vooraleer je antwoord krijgt bij webshops, dacht ik eerst hier eens te informeren, mss dat iemand hem toevallig heeft. :)

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 14:04

De kleur van het elastiek van de zwarte Arlene is hetzelfde als die van de bruine op je foto. Dus ook zwart met een rood randje.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 05-06-12 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reclame voor eigen webshop is niet toegestaan

Yellow_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 21:13

cavaletti schreef:
De kleur van het elastiek van de zwarte Arlene is hetzelfde als die van de bruine op je foto. Dus ook zwart met een rood randje.

Hey, bedankt voor de info. Ik heb meteen mailtje gedaan om te informeren naar de verzendkosten naar België.

cavaletti

Re: Kleur rekgedeelte voortuig met martingaal Kieffer Arlene?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 08:27

De verzendkosten naar Belgie zijn 8,60.