Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De buitenstof was nog heel, maar de rand en de volledige binnendeken plus bevestigingspunten kwamen eruit en lagen in stukjes over de hele weide verspreid. Dure grap... Ondertussen doet ze dienst als poezendekbed. 
Sindsdien overgeschakeld op Weatherbeeta (Landa met afneembare nekgedeelte) en die deden het geweldig! Kan wel op hun site niet meteen terugvinden hoeveel mm hun dekens zijn. KylaLover schreef:maar een deken van ballistic nylon is niet betaalbaar en een 1200D polyester wel.
Daarom heb ik in de beginpost ook gezet dat het wel een betaalbare deken moet zijn voor arme sloebers zoals ik.
Een deken die mij qua prijs en waterdichtheid aanspreekt is die van de Ej. Heeft iemand daar ervaring mee?
KylaLover schreef:Heb je voorstellen voor een goede betaalbare deken? Heb wel gezien dat de meesten 600D ripstop polyester zijn
maar ik kan een soort gelijke forum niet vinden dus zet ik het hier
ik heb een
haflinger en een welsh sectie b/c
maar m'n hafje heeft een goed passend deken die waren makkelijk te vinden maar mijn vraag is heeft iemand ervaringen met een fleece deken voor welsh
heeft iemand ook een soortgelijke welshje en heeft er een dekentje op
wil je dan het vertellen wat voor maat je er op het liggen?