Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

annelieke92 schreef:Ik had dan altijd twee zadels en twee hoofdstellen mee (zwart dressuurtuig en cognac springtuig).
Vaak zit er toch wel genoeg tijd tussen om te wisselen.

nicky_rilana schreef:annelieke92 schreef:Ik had dan altijd twee zadels en twee hoofdstellen mee (zwart dressuurtuig en cognac springtuig).
Vaak zit er toch wel genoeg tijd tussen om te wisselen.
uhhm nee hier niet. ze hebben het bij mij zo voor elkaar gekregen dat ik eerst moest springen, en was foutloos dus barage rijden. maar ik moest over 30 min dressuuren. dus mijn moeder zij tegen de ringmester: kan mijn dochter als laaste starten in de barage? ja dat kan.
ik pony omgezadeld en snel losrijden voor mijn dressuur. toen liep dat dressuuren uit, eerst kwam de jury niet had ons mam al gevraagt waar die bleef, toen kwamen ze er eindelijk aan duurde het 10 min voor de bij die auto waren en eens klaar waren ( waren 2 oude jury's). onder tussen dat ik mijn proef begin, gaan ze de prijs uitkijking doen van het springen. dus ik was klaar met mijn proef, snel naar de trailer geracest. en weer omgezadeld. iedereen uit de prijs uitrijking en ik springen. was foutloos, maar geen prijs. ik weer terug naar mijn trailer pony omzadelen, want ondertussen dat ik aan het springen was moest ik mijn 2e proef al weer rijden. maar die heb ik met heel veel moeite kunnen verzetten. zodat ze even rustig kon stappen.
dit is 1 voorbeeld. maar heb dat bij ieder selectie gehad.

Ze is net onder het zadel ( over een half uurtje 4 jaar ) 

Lindy1982 schreef:Ik zit nu in strijdt
Of mijn dressuur zadel weg doen en een VZ zadel kopen
Of mijn dressuur houden en een springzadel er bij doen.
Op het moment zal ik wel meer dressuur rijden dan springen maar in de toekomst als mijn merrie het leuk vind wil ik met haar sgw rijden.
Ze is nu nog maar net onder het zadel