Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoniem schreef:Waarom heb je dat zadel dan gekocht als de zadelmaker toen al zij dat het eigenlijk niet goed was?
Bontjes enz. heb je helemaal niets aan en maakt het eerder slechter dan beter. Gewoon investeren in een goed zadel. Paarden houden is nou eenmaal geen goedkope hobby
) maar wel een flinke dikke, die ook aan de voorkant "dik" was. Het hielp zeker maar daarna idd een ander gekocht
Billie1 schreef:Anoniem schreef:Waarom heb je dat zadel dan gekocht als de zadelmaker toen al zij dat het eigenlijk niet goed was?
Bontjes enz. heb je helemaal niets aan en maakt het eerder slechter dan beter. Gewoon investeren in een goed zadel. Paarden houden is nou eenmaal geen goedkope hobby
Volgens mij was het een bestaand zadel en hebben ze het op laten vullen, DAARNA is de achterkant omhoog gekomen.
Ze geeft al aan een TIJDELIJKE oplossing te zoeken, dus er zal vast een nieuw zadel komen. Beetje nutteloze reactie als je het mij vraagt. Paarden is duur ja, maar je hoeft het niet duurder te maken dan nodig is.
TS, mijn vorige zadel had hetzelfde, ik heb een bontje gekocht (ook tijdelijk) maar wel een flinke dikke, die ook aan de voorkant "dik" was. Het hielp zeker maar daarna idd een ander gekocht

en daar zijn bepaalde thorowgoods heel geschikt voor, en niet duur.