Met Saddles.de wel. En tis geen aanrader. Had ze gebeld over zadels en passen. Hebben toen afgesproken dat ze zouden kijken en laten weten wanneer ze in de buurt zaten en langs zouden komen. Weken en maanden erna niks meer gehoord. Wilden ook alleen maar komen als ik zou zorgen voor meer mensen hier in de omgeving die in een zadel geinteresseerd waren en dus wilden passen. Toen ik ze uiteindelijk (dus na een paar maand) een mail gestuurt had, dat het niet meer nodig was omdat ik al ergens anders een zadel gekocht had. Kreeg ik een beledigd mailtje terug dat en ze me toch steeds op de hoogte hadden gehouden en net (ja net) in de komende 2 weken deze kant op wilden komen. Jep in welke droom was dat??? er heeft mij nl niemand gecontact voor data of wat dan ook. Op mijn reactie daarop kreeg ik al helemaal geen antwoord meer.
Imo dus geen aanrader om een zadel te kopen.
Conti zelf, de reining authority is nl de originele Continental, zijn erg behulpzaam. Heb ze op facebook maar ook als ze je een Email stuurt willen ze altijd proberen te helpen. Nadeel voor mij, mijn paarden hebben een lichtelijk afwijkende rug, en ik durf dus niet zo een zadel uit Amerika te laten komen.
Hetgene wat in Europa als Conti en Equiflex verkocht wordt is niet van die originele Continental firma uit de USA. Het Europeese deel is jaren geleden verkocht aan 2 Duitsers. Die overigens failliet zijn gegaan, en dat is overgenomen door een ander Duits bedrijf. Dat staat dus compleet los van de Continentals zoals ze nu in Amerika gemaakt worden. Dus ook de bomen die erin zitten kan je niet vergelijken.