Ik hoor de meeste weer denken ''gebruik de zoekfunctie'' of ''het zoveelste; wat is een goede zadelpasservice-topic''
Hier dan mijn vraag, die hopelijk duidelijk maakt dat het bij mij nog ietsje anders ligt en daarom ook dus dit topic.
Ik ben op zoek naar een goede zadelpasservice met zadels in alle soorten prijsklasse. Ik wil graag een springzadel erbij kopen over 1 á 2 maanden maar aangezien mijn merrie geen makkelijke bouw heeft, wil ik dit via een zadelpasser/maker doen. Echter heb ik wel een max. bedrag in mijn hoofd want dit is een zadel voor erbij.
Tevens heb ik nu een Kieffer Lech Profi dressuurzadel, ligt volgens mij nog steeds goed, maar wil ik toch graag laten nakijken omdat mijn paard en ik uit een diep dal komen van rugproblemen. Dit zadel heb ik destijds gekocht bij Vroegop (ook een zadelmaker). Hij had nogal veel haast en heb hem daarna nog 2 keer moeten terugbrengen om hem smaller te laten maken.. mijn ervaring over het zadel is goed, met Vroegop iets minder.
Echter omdat je een Kieffer Lech Profi kan laten aanpassen door infra roden stralen en ik denk niet dat iedere zadelmaker dit kan, ben ik dus op zoek naar een zadelmaker die EN goed is, EN uit de buurt van Utrecht komt, EN mijn Kieffer dus eventueel kan anpassen indien dit nodig blijkt te zijn.
Wie kan mij helpen met tips en ervaringen?
Alvast bedankt voor de reacties!