Zaldi Sahara

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Zaldi Sahara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 19:03

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de Zaldi Sahara? Ik heb een tijdje een Zaldi Sahara geleend en vond hem erg fijn en ga hem nu waarschijnlijk overkopen als hij nog steeds goed ligt.

Wat ik me alleen afvraag is waarom er zo weinig ervaringen te vinden zijn over dit zadel, dus ik ben benieuwd!

Groetjes

fjordnina

Re: Zaldi Sahara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:50

Ik denk dat er meerdere redenen zijn:
- Zaldi is niet zo bekend in Nederland, al begint daar wat verandering in te komen
- Voor zover ik weet zijn er slechts 2 dealers in NL
- Veel mensen willen toch een wat meer klassiek engels zadel

Ik heb zelf een Zaldi Vila en daar is ook weinig tot niets over te vinden. Zaldi is op zich een degelijk merk met moderne materialen en technieken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:28

Zaldi is een echt A-merk, maar onbekend. Ik heb zelf een prachtig springzadel, model Oro van Zaldi.
Kwaliteit is gewoon goed.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:35

Zaldi is echt een topmerk: kwaliteit, innovatie en pasvorm. Ik heb zelf gereden met de Zaldi Record, een heerlijk lichtgewicht ding (ook een endurancemodel, net als de Sahara). Voor zover ik weet handelt alléén trekking saddels in de "bijzondere" Zaldi's zoals de endurance modellen. Het merk is in Nederland nog in opkomst, maar daardoor niet van mindere kwaliteit.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 21:50

Oke dat klinkt inderdaad allemaal logisch, grappig! Ik ga zondag het zadel passen en testen en als het goed is ben ik dan de gelukkige eigenaar van een mooie zaldi sahara. Ik ben benieuwd!

Bedankt allemaal voor de tips!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 10:08

Helaas lag de Zaldi Sahara niet goed en dus heb ik het zadel niet gekocht, erg jammer. Dit topic hoeft dus niet meer op gereageerd te worden :)