Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chalinka schreef:Batlow: bij het bit van mijn jongste gaat dat nog wel lukke, maar die adnere zijn echt groot

Cassidy schreef:Rubberen bitringen in warm water leggen zodat ze zacht worden. Twee strotouwtjes pakken, een beide strotouwtjes door het bit halen en met een lus vastmaken. Een lus om een paal of een deurknop binden, andere lus in je handen houden en trekken, desnoods met je gewicht aan hangen. Kun je heel makkelijk de bitringen door de opening halen.
Bij rubberen ringen die wat ouder zijn, is de kans dat ze breken met deze methode wel aanwezig. Maar dan wordt het sowieso tijd voor nieuwe...
Mijn exvriendje heeft ze bij mij in een keer erom gekregen
Yvonne_Mika schreef:Sorry, Ik piep er even snel tussendoor met een vraagje, Vind het niet de moeite om er een apart topic over te openen maar: Hebben bitringen een functie? Dat vroeg ik me net af.. Ik weet het eigenlijk niet! Of het het gewoon puur voor het zicht? Groetjes Yvon
Horsesfriend schreef:Yvonne_Mika schreef:Sorry, Ik piep er even snel tussendoor met een vraagje, Vind het niet de moeite om er een apart topic over te openen maar: Hebben bitringen een functie? Dat vroeg ik me net af.. Ik weet het eigenlijk niet! Of het het gewoon puur voor het zicht? Groetjes Yvon
Dat is voor als je een watertrens hebt, dan kunnen er geen velletjes tussen komen.