ervaringen prestige meredith?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daftje

ervaringen prestige meredith?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 16:42

Hey bokkers!

Heeft er iemand van jullie een prestige meredith of al eens mee gereden? Ik overweeg om dit zadel aan te schaffen dus vandaar dat ik jullie bevindingen graag eens wil horen, zoals:

- ligt het goed op veel verschillende paarden
- zit je vast in het zadel
- nadelen aan het zadel
- duurzaam/sterke kwaliteit

Ik hoop op een aantal nuttige reacties die mijn keuze mee kunnen bepalen :-). Andere springzadels van prestige mag je me ook aanraden. Vereiste is wel dat het zadel geen vlakke zit heeft. En mocht iemand de (richt)prijs van het zadel in rundsleder (dus geen kalfsleder) weten zou het me zeker ook verder helpen.

Alvast bedankt!

groetjes

florence123

Re: ervaringen prestige meredith?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:34

ik heb de meredith :)
het is een echt vrouwenzadel! heb het op mijn groot paard van 1m70 gelegt en 1 keer op mijn pony van 1m48 en het bleef goed liggen. ik heb het gevoel dat ik echt IN het zadel zit, en niet EROP. snap je wat ik bedoel? ;p
nadeel is bij mij (ik heb de uitvoering met de oneffen bedrukking op de bladen, dit was goedkoper en het enige dat ze bij mij binnen hadden) en door de beugelriemen schuurt dit af. dus ik zou aanraden om dit niet te nemen