Nu is dit ook mijn hoofdstel wat ik gebruik met mennen en heb ik geen zin dat me dit tijdens een menritje gebeurd.
Ik was eraan het denken om een pluk haren vast te maken, maar zijn er ook andere oplossingen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_Nikita schreef:Mijn kruising shet x welsch verliest snel haar hoofdstel. Vandaag was ik haar weer aan het longeren ze schud een paar keer met haar hoofd alle kanten op en floep, over die minioortjes en dan veegt ze snel langs haar benen en ligt het hoofdstel op de grond en heb ik een los crossende pony in de bak die me gewoon uitlacht![]()
Nu is dit ook mijn hoofdstel wat ik gebruik met mennen en heb ik geen zin dat me dit tijdens een menritje gebeurd.
Ik was eraan het denken om een pluk haren vast te maken, maar zijn er ook andere oplossingen?
Als je het op een mooie manier bevestigd moet het ook niet moeilijker zijn dan het nu is.

Lynn_Nikita schreef:gewoon een leren riempje? En dan onderaan de keelriem recht doorgetrokken naar de onderkant neusriem?
Ik ga straks mennen en wil ik het eea poberen
Grotere frontriem heb ik niet bij de hand, alleen maat cob en full, zal eerst moeten kijken waar shet/pony te koop is