Anky Voilet, bandages?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Juliee

Anky Voilet, bandages?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 15:19

Weet er iemand bandages die niet van Anky zijn, en passen bij de Violet?

yindee

Re: Anky Voilet, bandages?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:47

Ik zou geen bandages gebruiken maar op zoek gaan naar leuke beschermers. Er is onderzoek gedaan naar bandages en door bandages worden de pezen te warm. Ook onder beschermers maar minder. En anders weet ik geen bandages voor je suc6.

_Juliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-12 18:01

yindee schreef:
Ik zou geen bandages gebruiken maar op zoek gaan naar leuke beschermers. Er is onderzoek gedaan naar bandages en door bandages worden de pezen te warm. Ook onder beschermers maar minder. En anders weet ik geen bandages voor je suc6.

Sorry maar toch gebruik ik nog steeds bandages hoor ;) als ik intensief rij, of spring, gebruik ik beschermers, anders bandages. En nadien goed afkoelen, dan is er geen probleem..

yindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 23:14

Het is geheel je eigen keuze :j maar ik dacht mocht je het niet weten zeg ik het even :)

_Juliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 12:57

Ik wist het wel hoor.. Maar ik heb ervaring genoeg met intensief rijden met bandages en dan afkoelen. Mijn vriend speelt horseball in 1ste divisie dusja :P

yindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:14

Horseball dat lijkt me nou nog eens leuk helaas hier in de buurt niet mogelijk heb een volbloedje en die schijnen erg geliefd te zijn met horseball. Dus wat onwijs leuk! :j

missyxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:02

Jessy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:21

ik heb ze nog niet gevonden

_Juliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 09:40

@missyxlove : nee, ze gaan veel te donker zijn.. De kleur heet wel violet, maar ik vind het eerder vuil roze.. Alleen zou die naam niet aanslaan als je pads verkoopt :')

_Juliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 09:41

yindee schreef:
Horseball dat lijkt me nou nog eens leuk helaas hier in de buurt niet mogelijk heb een volbloedje en die schijnen erg geliefd te zijn met horseball. Dus wat onwijs leuk! :j

Volbloeden zijn inderdaad heel erg geliefd, maar dat heeft als bijna enige rede dat die gewoon blijven lopen, hoe moe ze ook zijn. Dus spijtig genoeg voor de verkeerde redenen. ;(

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:17

yindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 18:47

[/quote]
Volbloeden zijn inderdaad heel erg geliefd, maar dat heeft als bijna enige rede dat die gewoon blijven lopen, hoe moe ze ook zijn. Dus spijtig genoeg voor de verkeerde redenen. ;([/quote]

Ja blijven lopen doen ze zeker die van mij is ook een echte dood loper wel jammer inderdaad dat het op die manier misbruikt word.

_Juliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 19:17

@yindee : natuurlijk niet allemaal he. Mijn vriend speelt ook met een volbloed, en die word zo goed als elke dag gereden of gelongeerd, dus conditie heeft hij wel. Spijtig genoeg is dat niet altijd het geval.