Freestyle bitloos hoofdstel Emiel Voest

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Koreano__x_

Freestyle bitloos hoofdstel Emiel Voest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 17:20

Hallo

Ik heb een tijdje geleden het bitloos hoofstel van een vriend geprobeerd. Deze was het reestyle bitloos hoofdstel van Emiel Voest. Ik vond het lekker rijden en besloot me er ook eentje aan te schaffen. Die van mijn vriend is ondertussen wel al een jaar of acht oud en bleek dus absoluut niet meer overeen te komen met de nieuwe. Het gaat over het kingekruist systeem.

De neusriem is niet meer lang genoeg waardoor het hoofdriem-ding bijna in mijn paard zijn oog zit. Ok mijn paard is niet de fijnste maar het lijkt wel een ponyneusriem. Ook de kwaliteit van het leer lijkt achteruit gegaan. Heeft iemand dit ook ondervonden ? Heeft iemand nog eentje liggen van vroegen en wil deze kwijt ? Weet iemand waar ik nog aan het oude model geraak ? _/-\o_

Ik zou graag ook eentje hebben want ik en mijn paard vinden het bit maar niets.
Kan iemand mij helpen ?

Dank je

Mariett
Blogger

Re: Freestyle bitloos hoofdstel Emiel Voest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:28

Ja, je kan natuurlijk aan Emiel Voest zelf vragen of hij de oude nog heeft liggen en wat hij veranderd heeft?

_Koreano__x_

Re: Freestyle bitloos hoofdstel Emiel Voest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 18:11

Heb ik gedaan maar ze beweren van niets te weten. Ze vroegen me een mailtje te sturen om het probleem nogmaals uit te leggen en dat gingen ze het overleggen. Volgens hen was er niets aan veranderd maar er zit wel duidelijk verschil op :-S