Ik had eerst een wintec vzh voor mijn pony met een witte boom, deze lag echter prima maar ik wilde wat anders. Had toen een BF en nu toch weer overgestapt naar wintec, deze keer een dressuur model en vond de PRO wel mooi. Zelfde boom erin maar nu lijkt het helemaal niet zo mooi te passen.
Klopt het, dat de PRO smaller is van zichzelf. Zou een gewone wintec dressuur wel passen of moet ik dan weer een VZH nemen?
Groetjes, Marit
marleen_usar
Geplaatst: 09-05-12 14:39
Een haf bij ons op de wei heeft een pro dressuur maar het schuift naar achteren, echt smal vind ik hem niet.
Of je hem breed of smal vind, ik vraag gewoon of die smallER is dan de andere, ik denk het wel namelijk. Maar misschien ligt het eraan dat het een dressuurmodel is.
mm oke, nou het voelt voor mij niet zo goed. Ga m toch maar weg doen dan liever een vzh als die wel past
Andola
Geplaatst: 09-05-12 14:55
Dat verschil komt waarschijnlijk door de vorm van de boom van het zadel. Wanneer je een zadel van voor bekijkt heeft het ene zadel een hoekig model boom en het andere zadel een rond model boom.
Heb zelf een nieuw model (blauwe label) en een oud model (rode label) euroriding en de oude past niet op mijn andere paard, terwijl het nieuwe type wel past en beide fit 4 zijn en van hetzelfde merk!!!! Volgens mij is dat hetzelfde bij de wintec!