maten frontriem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

maten frontriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 18:44

Ik had een nieuwe frontriem gekocht voor op een hoofdstel waar een normale zwarte opzat. Ik dacht als ik gewoon maat full neem moet hij gewoon passen. Dus ik had hem opgemeten en hij was evenlang als de oude frontriem, dus ik had de kaartjes eraf gehaald. Alleen nu blijkt dat de lusjes van de frontriem te klein zijn, ik wist niet dat daar ook nog verschillende maten in waren....
Het is een rondgenaaid hoofdstel met een breed kopstuk waar ook een frontriem met brede lusjes opmoet. Zijn deze wel te vinden? Ik zat ook op internet wat te kijken, maar er staat niet bij een frontriem bij hoe breed de lusjes zijn. Ik hoop dat ik de frontriem die niet past gewoon terug kan brengen naar de winkel ondanks het kaartje er af is (heb het kaartje er nog wel bij) wel jammer want ik vond hem zo mooi haha. :)
Maar kan je het ergens aan zien op internet voor een frontriem met brede lusjes? Ik ben van plan als ik naar de winkel ga ook even het hoofdstel mee te nemen zodat ik gelijk kan passen daar.

Horsesfriend

Re: maten frontriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:45

Dat is met een dubbel kopstuk ;)

xJess

Re: maten frontriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 12:29

oke dankje :)