Wie weet in welke webwinkel of winkel regio Rotterdam/Dordrecht Picasso 3in1beschermers te koop heeft?
Tweedehands heb ik momenteel in gebruik en deze bevallen prima qua maat, materiaal en houdbaarheid klittenband. Ik zou er graag een extra paar bij willen hebben.
Levertijd is alleen onwijs lang, omdat ze alleen willen bestellen als er meerdere bestellingen zijn. Dus reken er wel op dat paar weken, of 2 maanden oid duurt. Bij mij duurde toen bijna 5 weken, is wel een nadeel, maar zijn erg fijne beschermers. Wil eigs nog een stel voor de pony's, maar de lange levertijd houd me tegen. Maar volgens mij zijn hun de enige nog die ze verkopen.
Snap echt niet waarom ze niet in elke winkel liggen. Gaan veel langer mee dan die van Anky, zijn steviger dan de HH etc. Ook grote en kleine maten, wat wil een mens nog meer.
Tja helaas is dat de manier dat Picasso Nl leverd. Helaas kunnen wij niet in hun voorraad kijken en niet direct bij Picasso zelf bestellen.... En aangezien wij er dus nu net mee beginnen durf in het niet aan om de complete collectie op voorhand te bestellen (is ook financieel niet haalbaar). Wel willen we in de toekomst de artikelen waar meer vraag na is op voorraad gaan nemen. Maar dat is voor ons nu even afwachten welke dat zullen zijn.
Priscilla__
Geplaatst: 02-05-12 21:03
Kan iemand mij vertellen welke maat ik voor mijn tinker dan zou moeten pakken? BR beschermers zitten qua hoogte goed, zouden voor het mooie ietsjes korter mogen zijn. En klittenband heb ik met 5 cm moeten verlengen. Maar omdat ik dit heb moeten later verlengen heb ik het idee dat de 'schaal' van de beschermer toch niet helemaal lekker sluit om zijn benen.
Ik heb je pb gezien waarvoor mijn dank. Super dat je alle maten hebt maar je website roept nog wel verschillende vragen op die ik je net toegestuurd hebt.