hallo weten jullie waar ik een dekje kan kopen met een gouden rand? Moet bijpassend zijn bij een goldline hoofdstel Eventueel ook met blauwe rand! Groetjes
Kortom, je hebt een wit dekje met zilveren rand van HH gezien, maar die wil je met gouden rand? Dikke kans dat dàt dekje niet bestaat. HH produceert per seizoen 1-2 witte fashion dekjes, en daarnaast de standaard witte dekjes die ze altijd hebben. Je zal toch een compromis moeten sluiten als je een dekje met gouden bies wilt hebben vrees ik.
joyce_eddy
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-12 18:22
Nee. een dekje met een gouden EN een zilveren rand.. Maar ik wil ALLEEN de gouden rand.. alleen bovenstaande is het nog NET niet helemaal Ik weet dat er afgelopen jaren meerdere 'goldline' dekjes zijn verschenen van verschilllende merken Maar kan ze nergens vinden
Dat zijn dus de fashion dekjes, die gaan per seizoen. De meeste ruitersportzaken hebben alleen de dekjes van dit seizoen, en mogelijk de restanten van vorig seizoen op de site staan.
ik heb ook een wit dekje met gouden rand, heb ik toen voor me verjaardag gehad en die hadden ze toen bij vam der graaf de molen in dedemsvaart gekocht,,, was van powerhorse,,, dekje was 30 euro
Bedankt allemaal voor jullie suggesties! Idd dit is wat ik zoek! Bestaat er ergens ook nog iets met goud blauwe bies?
kiki1976
Geplaatst: 30-04-12 20:22
Kan het niet met 100% zekerheid zeggen (is nieuwe collectie en heb ze nog niet binnen) maar heeft deze een goud met blauwe bies http://www.pfiff.com/nl/producten/deken ... es-100129/ als ik de foto vergroot Leverbaar in full dressuur of vzh €32,95
Leonieke
Geplaatst: 01-05-12 11:36
Klopt, de HKM Gently heeft een gouden sierkoord.
Niet alleen een heel mooi dekje maar ook enorm fijn in gebruik !!
Elke winkel die HKM kan leveren, moet dit ook kunnen leveren.
Grooms
Geplaatst: 01-05-12 11:52
Er bestaat inderdaad wel iets met een goud/blauwe rand. In mijn webshop verkoop ik er van Equiline, je kunt ze vinden onder de naam 'Equiline Octagon wit/blauw' of artikelnummer 70120.
Je zou eens kunnen kijken of dat is wat je zoekt. Het is overigens wel veel 'zwaardere' kwaliteit dan hkm of hh, dus vandaar ook het prijsverschil.
Ik heb ook die van HKM, eentje in wit en eentje in champagne kleur. Vind ze zo onwijs mooi!
xgoldengirlx
Geplaatst: 04-05-12 15:58
ik ben zelf erg tevreden over dit dekje, blijft ook mooi na een paar keer wassen! http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... luxe-white de bies lijkt op de foto iets anders van kleur dan in het echt, anders even google intypen bij afbeeldingen 'scapa wit met goud'