Die ziet eruit alsof die neusriem echt best los is om niet begrensd te zijn Moet je wel heel goed zijn in je stuurmanskunsten of met echt losse teugel rijden, anders schuurt dat toch als een kanon over de neus...
opala
Geplaatst: 02-05-12 10:21
Teugels hangen nagenoeg altijd door, wel is er af en toe een zweetspoor op die plaats zichtbaar.
niet echt dezelfde werking als de monty hoor, die neusriem zit gewoon vast zoals je kunt zien , de inwerking is op het extra koortje wat over de neus loopt, Ik denk dat het prima is zolang je een hele rustige hand hebt voor een buitenritje.....
Als ik deze zou kopen is het ook gewoon voor de lol. Niet om echt dressuur mee te willen rijden.
boedjang
Geplaatst: 03-05-12 09:41
dan is het toch een prima ding
Debbie00
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 19:18
Ik heb besloten het halster niet te kopen. Ik heb een ander halster gevonden die ik wil gaan kopen. Het is een touwhalster met ringen aan de zijkanten zodat je een soort sidepul hebt.
Het is niet de bedoeling om echt heel serieus dressuur mee te rijden. Eerst kijken hoe ze er op loopt. Misschien wel heel fijn. Ik heb in het verleden wel gereden met een echte sidepull en ook met een kaakgekruist hoofdstel.