Mijn naam is Olivier van Hartingsveldt. Ik ben een vierdejaarsstudent aan de fotovakschool te Amsterdam. Voor mijn afstudeerproject ben ik bezig met het maken van een fotoserie over bijzondere huisdieren.
Ik ben hiervoor op zoek naar mensen die het leuk vinden om hun huisdier te laten fotograferen.
In het bijzonder ben ik opzoek naar mini paartjes (Falabella's) en pony's die in huis leven of daar af en toe komen.
Uiteraard krijgt men een aantal mooie prints van deze foto's.
Vindt u het leuk om hieraan mee te werken, dan kunt u hier een reactie plaatsen, mij een email sturen of bellen.
sommige van die heeeele kleine falabella's komen ook wel eens binnen.
Leonieke
Geplaatst: 29-04-12 12:14
Hihi, mijn ponyhensgt van 87 cm komt geregeld in huis, maar is geen bijzonder huisdier . Hij woont namelijk gewoon op stal .
nadita
Geplaatst: 29-04-12 15:08
Mijn miniatuurpaard komt ook wel eens in huis, loopt vaak lekker in de tuin en komt dan op het terras gezellig bij je buurten. Maar het is toch echt een paard, die normaal overdag in de wei loopt en 's nachts in zijn stal slaapt
ThePast03
Geplaatst: 29-04-12 15:41
Het is op het forum niet toegestaan om te adverteren dus dit topic gaat op slot. Je kan een advertentie plaatsen op de BoktMarkt in de categorie Fotografie.