Pmarena Ja pommel tot in den treure gecontroleerd, zadel is echt te wijd/groot. Ben super tevreden over barefoot maar ben bang dat het gewoon echt niet past, we hebben alle pommels al geprobeerd ( grossier inmiddels in pommels) . Als jij buiten het merk BF nou een ander boomloos zadel moest aanraden welk merk zou jij dan aanraden? ik heb net jou stukje even doorgelezen en het gaat om mijn man en zijn paard, en hij is nog beginner dus heeft niet een superstabiele zit zeker tijdens het lichtrijden en galloperen heeft hij soms nog wat moeite om stabiel te blijven zitten. Maar wat zou voor deze combinatie dan een oplossing zijn? een boomzadel zien we niet zo zitten om eerlijk te zijn.
@ Angeloflove het trekker zadel ben ik me nu net in aan het verdiepen, mag je daar ook een B niveau dressuurproefje mee rijden? (in de lage niveaus? ) en welk type heb jij? en heb je heul mss een foto van jou paardje met het zadel?
@ Britt en Angela hebben jullie misschien een foto van het zadel en/of misschien een link naar een dealer?Of misschien een dealer van meerdere merken boomloos in de buurt van Groningen?
Laatst bijgewerkt door Ollytje op 26-04-12 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt