Ervaringen met de flexquality zadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Spaikey

Ervaringen met de flexquality zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 18:46

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de zadels van flexquality?
Blijft de pasvorm goed?
Hoe zit het met opnieuw opvullen?

Ik heb al gezocht op bokt maar kan alleen oudere ervaringen vinden.

Nicole1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:12

Ik ben niet zo tevreden over de zadels van flexquality. Het zadel was bij ons paard erg slecht aangemeten, vandaar dus het zadel weer verkocht. Bij de nieuwe eigenaar van het zadel is de boom na een jaar of vijf doorgebroken. Dus voor mij geen positieve ervaringen. En van garantie was geen sprake.

Nero180381

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:19

Hoi,

Ik kom dit zadel nu ook tegen op internet. Zijn er al meer gebruikers ervaringen bekend over het Flexquality ? Ik lees op de site dat verschillende 'topruiters' erg tevreden zijn met de singels en onderleggers, maar ik kan nergens iets vinden over de zadels...

Iemand ervaringen? goed of slecht...

brighteyes85

Re: Ervaringen met de flexquality zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:26

Ik ben over de pad erg tevreden, alleen je moet em niet te koud opbergen, dan duurt t even voordat het goed ligt...
Ik ken wel meerdere mensen die erg tevreden zijn over de zadels. Ik ken ook mensen die hun zadel door hun hebben laten opvullen. Daar liggen de zadels erg goed bij en de paarden zijn aanzienlijk beter gaan lopen.

Ovier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:14

Ik heb een paard gekocht inclusief Flexquality zadel...
Over een paar weekjes kan ik meer over mijn ervaring met dit zadel vertellen, ga hem volgende week pas halen ;-)