Hoii, ik had een vraagje. De getten passen in de lengte beter dan de pony/cob size (vind ik) En deze sluiten ook goed aan. Maar.. vinden jullie ze te groot uitzien?
heb je toevallig ook een foto van een maatje kleiner? zo op t oog lijken ze de pony niet in de weg te zitten.
astridvdh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-12 14:52
Ik zeg er wel even bij dat ze nergens storen, en nergens raken waar ze niet moeten raken waar het niet hoort. Fotos van pony heb ik niet, maar aangezien ze best lange bene heeft ziet dat niet echt uit..
Leonieke
Geplaatst: 24-04-12 15:15
Ik denk dat je ze sowieso te laag hebt zitten.
Maar ik vind ze ook te groot hoor, vooral te diep. Als je pony nu gaat lopen schuurt de voor/ onderkant continu langs het been. Ik ben er vrij zeker van dat dit voor schuurplekken gaat zorgen.
xgoldengirlx
Geplaatst: 24-04-12 15:19
ik denk dat als je ze iets omhoog diet dat ze wel goed passen.. maar op een foto kan het altijd heel anders lijken dan in het echt natuurlijk
astridvdh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-12 15:55
De foto is wel meer van achteren getrokken, maar vanvoor heeft ze genoeg ruimte hoor. De cob/pony zit te strak vanonder, de get gaat dan open staan..
astridvdh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-12 20:48
Hier een paar nieuwe fotos van de getten.. Want die andere is vanachter getrokken en geeft een ietwat verkeerd beeld..