Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind particulier verkopen een crime, terwijl een zadelmaker er zo vanaf is & vaak (in mijn geval) een goede prijs teruggeeft.
). 
_Dune_ schreef:Duhelo, wat is er mis met Thorowgood?
TS, ik zou de zadelpasser/maker laten komen met zoveel mogelijk zadels die binnen je budget vallen (incl. eventuele inruil) en gaan passen en proberen. Als je zelf je huidige zadels verkoopt, zul je er wel meer voor terug krijgen, ik hoor alleen hier en daar dat het nog niet meevalt om een zadel te verkopen. Succes!
joyce83 schreef:Als ik zou gaan voor een budget tot max 1000 euro dan zou ze 5 soorten zadels mee kunnen nemen en dan zou ik nog kunnen kijken of ik bij de afspraak nog een tweedehands zou kunnen hebben en als ze in de tussentijd nog wat binnen krijgt dat ze die mee neemt.
Het zou dan gaan om een Lovatt & Ricketts demo zadel, een Massimo Dressuur 1 demo en een MSFC X-treem dressuurzadel met extra korte kussens, helemaal nieuw, De Thorowgood T4 serie en de Kent & Masters. Dus op zich wel iets keuze.
Waar ik eigenlijk ook bang voor ben is om lang met mijn zadels te blijven zitten, misschien ook weer veel gedoe met wel en niet passen bij andere mensen enz. Tja dan moet ik misschien wat minder terug krijgen maar er wel vanaf zijn. Tja en voor hoeveel ik ze verkocht kan krijgen dat is ook maar altijd afwachten.