Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een zwart/donkerbruin hoofdstel van goede kwaliteit (geen B-merken). Echt iets exclusiefs zeg maar,maar tot op heden lukt het me nog niet. Ik denk dan aan een zwart met donkerbruin onderlegd trenshoofdstel.
Weten jullie nog webshops e.d. waar ik die kan vinden?
Dank jullie wel voor de tips! Die van het Gareel hebben ze helaas niet zwart of bruin onderlegd,alleen met een andere kleur stiksel. En is de kleur van Horsea niet wat ik zoek. Ik zoek echt een Donker bruine,geen congac of lichtbruin.
Ik weet inderdaad dat Kieffer ze moet hebben, maar kan zo snel niets vinden. Ik hoop dat er nog andere tips komen! Ik heb namelijk een nieuw zadel gekocht in Havannah (donker) bruin met zwart, en wil dus ook zon hoofdstel.
Leonieke
Geplaatst: 22-04-12 12:10
Ik heb een bruin hoofdstel met zwart onderleg laten maken van Schumacher. Kost wat maar dan heb je ook wat .
diegomexx
Geplaatst: 22-04-12 12:17
Kwam laatst bij Piaffe ruitersport een hoofdstel tegen dat bruin en zwart was. Heb in de link een plaatje staan http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .28002175/ Zag er trouwens in het echt mooier uit dan op het plaatjes..
Mmm... nu staat er bij die Vantaggio enkel maat full. En ik heb een cob nodig van dat model (heb namelijk al een wit onderlegde full en die is te groot voor mijn merrie). Ik zal het eens navragen!