Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het merk zegt mij echter niets...
Hier ook een BC ipv Bob's. Vind de Bob's geweldig, maar net teveel van het goede. Wist niet dat er nare verhalen bestonden over Huppa. Heb er zelf nooit iets gekocht, maar kom de site wel vaak tegen op internet. Zelfs als ik de jackpot zou winnen (kan niet want doe nooit mee
) zou ik nooit voor een zadel boven de 4000 euro gaan. Denk niet dat ze anders en beter rijden dan een ander goed merk zadel, die wat minder kost. Dus zou het eerder zonde vinden van de
DubbelDun schreef:Zoek op google en niet bij de Nederlandse versie. Zet Brad Rens tussen haakjes en zet er saddle maker achter...kijken hoeveel hits dat oplevert
![]()
Dát zegt een hoop over de kwaliteit van een zadel
DubbelDun schreef:Zoek op google en niet bij de Nederlandse versie. Zet Brad Rens tussen haakjes en zet er saddle maker achter...kijken hoeveel hits dat oplevert
![]()
Dát zegt een hoop over de kwaliteit van een zadel
en de 's is omdat het zijn zadels zijn. Maar Brad Ren kom ik nergens als zadelmaker tegen 
Bravura schreef:http://huppa.nl/content/25-Contact Ze hebben gewoon een winkel hoor. En Huppa is geen onbekende. Wat zadels van 6000 tot 9000 euro betreffen.....ben erg benieuwd wie zo'n zadel heeft. Denk dat dat de uitzonderingen zijn. Normale prijzen zijn tussen de 2000 en 4000 euro voor een zadel. Waarom zou een zadel van 1500 dan niet goed zijn? Ligt toch aan hoe het leer is, hoe het stikwerk en de boom is, etc. Kijken, voelen, beoordelen en passen. En.....iemand kan niet in andermans portemonnee kijken of iets duur is.Het merk zegt mij echter niets...
Gleyla schreef:Ik heb het dan ook maar enkel en alleen over de boom, ja..
Over de kwaliteit van leder heb ik niet gesproken. Ik ken "brad rens" ook niet, dus kan niet vergelijken.
Het is wel degelijk zo dat er maar een aantal bomen standaard gebruikt worden. Als je naar een western shop hier in BE gaat, dan heb je niet meer keuze dan 2 of 3 verschillende bomen.