Ik ben sinds een tijdje bezig met western rijden en de ranch waar ik nu rijd heeft alleen een buitenbak. Nou laat ik me door een beetje kou en regen niet tegen houden om te rijden, maar aangezien ik in de zomer ook trektochten maak ben ik toch op zoek naar een goede oplossing om mijn benen droog te houden.
Ik heb al gekeken naar Rain Legs, en vind het een goede oplossing, punt is alleen dat mijn jodhpurs niet tot mijn knie komen, en ik draag mijn spijkerbroek ook over deze schoenen. Nu ben ik bang dat er dan van mijn enkel tot mijn knie toch aardig wat nat word. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ook ben ik benieuwd wat jullie doen om droog en warm te blijven? Heb al naar soft shell broeken gekeken maar kon deze alleen in een engelse variant vinden waarbij de onderkant met klitteband vast zit. Op zich wel een oplossing voor een enkele keer maar vind het toch de 80 euro niet waard aangezien ik graag in mijn spijkerbroek blijf rijden
Kortom; ik zoek een simpele en het liefst niet al te duren oplossing tegen natte benen!