ik zoek voor mijn paard van 1.80 goed passende transportbeschemers. We hebben er al een aantal gepast maar ze zijn achter allemaal te kort en komen maar tot de kogel. Heeft iemand hier misschien ook zo'n groot paard en dé tip voor transportbeschermers?
Ik denk niet dat die er veel zullen zijn, vaak kom je met een klein(er) paard al in de problemen als je een goed passende transport beschermer wilt.
Wij doen altijd (grote) springschoenen om van neopreen, die dus te groot zijn. Dan de grootste onder lappen (die dikke, soort kussens) en dan in bandageren van koot holte (overlappend op de springschoen) naar boven zo hoog mogelijk. De onder lappen wel een stukje aan boven en onder kant laten uitsteken.
Werkt eigenlijk altijd perfect, beschermd goed en zakt niet af (wat transport beschermers in 75% van de gevallen wel doen, mijn ervaring er tenminste mee).
Ik heb heel groot vallende transport beschermers van Pessoa , zijn zwart met een fijn biesje erlangs . Die paste mijn grote merrie van 171 cm ruim ... Ze zijn te koop