Ik heb dit bit voor me paard gekocht. http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... olor-18-mm Ik heb dit bit aangeschaft. omdat dit bit stabiele ligging heeft in de mond. De druk van het bit wordt goed verdeeld. over de tong en de lagen Moet ik hier tijdelijk mee gaan trainen, en straks weer over gaan. op een dubbel gebroken watertrens. Ik heb dit bit in overleg met mijn instructrice gekocht. Mocht je dit bit zelf ook aangeschaft hebben. of je hebt ervaring met dit bit, laat dan even een berichtje achter.
Ik heb ook met dit bit gereden, ook op aanraden van mijn instructeur. Achteraf gezien was het geen tijd voor een nieuw bit, maar voor een nieuwe instructeur.
Ik zou het zelf nooit meer doen omdat ik alleen maar nadelen van dit bit zie, maar wellicht kun jij uitleggen waarom jij wel denkt dat dit een oplossing is voor jouw probleem?
of het wel of niet wat voor je paard en jij is ligt aan de vorm van de mond etc
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 14-04-12 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Nouvel
Geplaatst: 14-04-12 16:16
Ik heb het pas een keertje uitgeprobeerd bij mijn paard, omdat die wat rommelde met haar tong met het happy mouth bitje waarmee ik rijd, en dit bit me mooi ruimte leek te geven voor haar tong. Maar ze vond het helemaal niks... Ze ging er aan lopen trekken en ze wilde er niet op nageven, was dus niet het succes dat ik had verwacht... happy mouth er maar weer in...