Kneveltrens breekt af

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenChes

Kneveltrens breekt af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 14:54

Ik had ongeveer 5 maand geleden een kneveltrens gekocht. Ik ben erg zuinig op mijn spullen en er netjes mee omgegaan. Nu vorige week na het buitenrijden was ik aan het afzadelen, en perongeluk stapte mijn paard op zijn teugel, helemaal niet hard, en het bit brak af... Normaal verwacht je dat de teugel zou knappen maar zo hard ging het nog niet eens, maar het bit brak dus wel af. Het bit knapte bij de bitring af waar dus een stangetje inzit wat de knevel bij elkaar houdt. Het stangetje was dus ook helemaal verroest(wat binnenin de knevel zit). Nu ben ik er mee terug gegaan naar de ruitersportzaak waar ik hem weg had en die zou deze opsturen, de mevrouw waar ik het mee te maken had vond het ook heel raar en dat dit had kunnen gebeuren, en het hoorde niet zo. Nu belde ik op of ze al wat gehoord hadden en word mijn bit niet vergoedt, omdat het niet onder het rijden is gebeurt. En het kon niet zomaar gebeuren dus ze geloofden het allemaal niet zo heel goed dat dit zo was gebeurd. Vinden jullie had dit vergoed moeten worden of niet? Zou ik naar harrys horse zelf heen bellen of het maar zo laten?

voor degene die niet weten wat een kneveltrens is
Afbeelding

Anoniem

Re: Kneveltrens breekt af

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 14:55

Tsja ik snap het wel. Persoonlijk doe ik ook altijd eerst het hoofdstel uit om dit soort taferelen te voorkomen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 15:02

Hoe staat dit bit omschreven? als RVS? Ik zou hoe dan ook even met HH bellen om te vragen wat zij nog voor je kunnen betekenen. Een bit hoort niet zomaar af te breken en dan is een nieuw bit aanbieden wel het minste wat ze kunnen doen.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 15:05

Ik heb precies hetzelfde bit, al meer dan 2,5 jaar, en het is nog zo goed als nieuw.
Dit zou niet mogen gebeuren, zelfs niet als je niet aan het rijden was. Ik zou idd met HH bellen of mailen of ze je kunnen helpen.

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 15:05

norski schreef:
Hoe staat dit bit omschreven? als RVS? Ik zou hoe dan ook even met HH bellen om te vragen wat zij nog voor je kunnen betekenen. Een bit hoort niet zomaar af te breken en dan is een nieuw bit aanbieden wel het minste wat ze kunnen doen.

Ja RVS bit, bedankt voor je tip! :)