Prima kwaliteit, ik heb er ook een setje van. Best wel te vergelijken met die van BR.
Carliijn
Geplaatst: 07-04-12 12:02
Fijne set! Staat mooi, goede pasvorm maar bij intensief gebruik heb je wel dat het stoffen randje onderaan snel slijt. Maar met springschoenen en ijzers etc wil dat ook wel. Indd goed te vergelijken met BR maar vind deze wel mooier.
Ik heb de witte set
Laatst bijgewerkt door Carliijn op 07-04-12 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Marieke1495
Geplaatst: 07-04-12 12:03
ik heb de blauwe
ik weet het niet, ze slijten bij mij wel snel aan de onderkant, en dan gebruik ik ze ook maar heeeel weinig..
O jij hebt dat ook? Dacht dat het door de springschoenen kwam..Dat is wat minder dan.
Edit: Maar ben er verder alsnog erg blij mee hoor.
Laatst bijgewerkt door Carliijn op 07-04-12 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Marieke1495
Geplaatst: 07-04-12 12:04
Bailey_4ever schreef:
O jij hebt dat ook? Dacht dat het door de springschoenen kwam..Dat is wat minder dan.
ik heb m'n springschoenen er ook wel eens onder, maar komt daar niet door denk ik! Klitterband is wel fijn, blijft goed vastzitten!
Marieke1495
Geplaatst: 07-04-12 12:07
even een tip: ik heb deze nu al 2 jaar,(gebruik ze elke dag ) en ze blijven echt super mooi/goed. ze zijn dan 40,00, maar de kwaliteit vind ik wel veeel beter
Oke dat is indd wel een aanrader voor de toekomst, nu zijn de pagony's nog wel goed. Ik betaal dan liever iets meer voor iets waar ik langer mee doe. Waar heb je die gehaald?
Marieke1495
Geplaatst: 07-04-12 12:12
Bailey_4ever schreef:
Oke dat is indd wel een aanrader voor de toekomst, nu zijn de pagony's nog wel goed. Ik betaal dan liever iets meer voor iets waar ik langer mee doe. Waar heb je die gehaald?
ik moet eerlijk zeggen, waar ík ze vandaan heb weet ik niet meer. Even googlen!
AnoukvW
Geplaatst: 07-04-12 12:13
Ik heb die pagony's al jaren, iedere dag in het gebruik... het enige wat ik er op aan te merken heb is dat de witte niet meer helemaal wit zijn maar gelig gekleurd zijn door het vele wassen.
Ik merk weinig verschil tussen die van BR en pagony, terwijl die van pagony een stuk goedkoper zijn. Alleen bij de onderkant van de strijklappen blijft de stof niet zo lang mooi.
Deze set blijft bij mij mooi hoor! Ik heb ze in het bruin. Beschermers hebben ook een fijne pasvorm, beter als BR voor mijn paard. Pagony is voor wat breder, en me paard heeft nog al brede benen. Maar bij andere paarden merk je daar weinig van, denk ik.
denise90
Geplaatst: 07-04-12 20:03
IK Heb ook deze beschermers en ben er erg tevreden over. Gebruik ze nu bijna drie jaar dagelijks. Ze slijten bij mij ook wel aan de onderkant en beginnen nu ook aan de binnenkant te slijten bij de strijklappen dus ze zijn wel aan vervanging toe.