Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ILoveFloor_ schreef:Hoi,
Ik heb pas mijn bruine zadel in de olie gezet. Maar nu is hij zwart! Weet iemand hoe ik hem weer bruin kan krijgen?
Alvast bedankt!
Groetjes...

. _DP_ schreef:ILoveFloor_ schreef:Hoi,
Ik heb pas mijn bruine zadel in de olie gezet. Maar nu is hij zwart! Weet iemand hoe ik hem weer bruin kan krijgen?
Alvast bedankt!
Groetjes...
Geen idee, maar ik denk niet dat je hem in de arganolie had mogen doen. Ik heb een bruine prestige en mij hebben ze aangeraden(om verkleuren tegen te gaan) alleen de zadelzeep en doorzichtige balsem van Prestige zelf te gebruiken. Ik heb de mijne van augustus en maak hem 1-2keer in de maand schoon en vet hem in, ik heb nog geen kleurverschil. Misschien kun je eens navragen bij degene waar je het zadel gekocht hebt? Misschien heeft deze tips.
ILoveFloor_ schreef:Geen idee, maar ik denk niet dat je hem in de olie had mogen doen. Ik heb een bruine prestige en mij hebben ze aangeraden(om verkleuren tegen te gaan) alleen de zadelzeep en doorzichtige arganolie balsem van Prestige zelf te gebruiken. Ik heb de mijne van augustus en maak hem 1-2keer in de maand schoon en vet hem in, ik heb nog geen kleurverschil. Misschien kun je eens navragen bij degene waar je het zadel gekocht hebt? Misschien heeft deze tips.