vliegenkap steeds eraf..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alnieno

vliegenkap steeds eraf..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 14:15

hoi,

mijn haflinger heeft exceem en dus echt een vliegenmasker nodig. Ik heb nu een kap van de rambo sweet itch hoody, maar die sloopt onze fries er bij het spelen steeds af:( antibijt oid. werkt niet, al meerdere soorten geprobeerd. weet iemand een vliegenkap die er niet zo snel word afgesloopt?

xCODA

Re: vliegenkap steeds eraf..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 17:20

Bij een stal waar ik reed gebeurde hetzelfde, zij deed altijd het op klitteband, waarmee de kap vast zat, nog wat ducktape plakken, aan de onderkant van het hoofd. Hij kan door het spelen niet los, en verschuiven/af gaan had ze geen problemen mee. :')

x_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:55

CorkyLover schreef:
Bij een stal waar ik reed gebeurde hetzelfde, zij deed altijd het op klitteband, waarmee de kap vast zat, nog wat ducktape plakken, aan de onderkant van het hoofd. Hij kan door het spelen niet los, en verschuiven/af gaan had ze geen problemen mee. :')

Lijkt me pijnlijk als een ander paard er dan aan trekt 8)7

Misschien een beetje anti bijt spul voor paarden, wat je ook op hekken e.d kan doen, op het vliegenkapje doen zodat het andere paard hem er niet af haalt?

jwbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 07:44