Ik twijfel welke maat peesbeschermers ik moet kopen voor mijn pony, het is een grote arabier wat zouden jullie aanraden? Op mijn profiel staat ook een foto van hem misschien handig
Laatst bijgewerkt door Renate_ op 15-03-12 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik denk Cob, ik heb zelf een haflinger met ontzettend smalle voetjes die tussen pony en cob inzweeft. Arabieren hebben over het algemeen smalle voetjes
Moonlight17
Geplaatst: 15-03-12 18:27
Ik heb zelf een d-pony met wat arabieren bloed en die heeft echt cob nodig, maar ik weet niet hoe dikke benen jouw paardje heeft.
Ik zag dat ze alleen maar pony en full hebben, maar ik vraag het wel even aan ze? en ik meet voor de zekerheid zn benen wel oven op want het is een aanbieding dus wee tniet of je die nog kan ruilen.
Renate_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-12 20:45
Ik zag dat ze alleen maar pony en full hebben, maar ik vraag het wel even aan ze? en ik meet voor de zekerheid zn benen wel oven op want het is een aanbieding dus wee tniet of je die nog kan ruilen.
Peerke_
Geplaatst: 18-03-12 20:46
Als er alleen maat Pony en Full is van een soort beenbeschermers zijn ze ruim verstelbaar. Je kunt dan een maat Full kopen, deze past vrijwel zeker.
Ook aanbiedingen kun je altijd ruilen, dat is wettelijk verplicht
Renate_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-12 20:55
Peerke_ schreef:
Als er alleen maat Pony en Full is van een soort beenbeschermers zijn ze ruim verstelbaar. Je kunt dan een maat Full kopen, deze past vrijwel zeker.
Ook aanbiedingen kun je altijd ruilen, dat is wettelijk verplicht
okee dankjewel! het is de eerste keer dat ik ze ga kopen vandaar hihi