Ik moet een nieuw zadel voor mijn paard en nu heb ik mijn oog laten vallen op een cognackleurige Kentaur. Het moet op een vos. Even jullie mening of dat wel mooi is. (Start in bruin met cognac accenten)
Als er nog ervaringen zijn met de kentaurs zadels...graag (model dressuur Penelope)
Cognac op een vos is wel mooi hoor! voor dressuur ben ik er niet zoon fan van maar met springen staat het wel mooi! Alleen kleuren topics zijn niet toegestaan.
Je moet eventjes goed opletten wat je wil als het om kentaur gaat. Ze hebben namelijk 3 kleuren bruin waarvan tabacco en light tabacco het meeste op cognac lijkt..
hierbij een kentaur cognac, vind het zelf een super fijn zadel en een mooie zachte zit.
helaas verkleurt het zadel wel onderaan de zweetbladen maar daar zie je niks van als je erop zit, moet alleen nog een bijpassend hoofdstel zien te vinden
Cognac heeft kentaur niet alleen negro tobacco en light tobacco Ik heb tobacco elektra Zadel erg tevreden maar icm zelfde kleur hoofdstel op vos vind ik personlijk niks ( tenzij donkere vos)