Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
Een maand is niets. Aanleren is makkelijker dan afleren.
? Een sterker bit vraag ik niet om een myler hoeft toch niet sterker te zijn dan een enkelgebroken bitje?opaboktoma schreef:Hulpmiddel? Een bit is iets wat continu in een paard zijn mond zit en ene paard vind dit fijner dan het andere paard, nu vroeg ik me af of mensen ervaring hebben? Ik heb goede begeleiding en kom geen stuk verder, al verschillende mensen erbij gehaalt. Een dubbelgebroken of enkelgebroken trensje hoeft niet altijd goed te zijn voor dat paard
Ik heb een goede instructeur en dit soort 'ti'ps' vraag ik dus niet, ik vind ook dat je vanuit ontspanning moet rijden en met je zit, maar met mijn zit kan ik niet mijn paard van galop naar stap krijgen? Ik ben geen ZZ ruiter? Een sterker bit vraag ik niet om een myler hoeft toch niet sterker te zijn dan een enkelgebroken bitje?
Een maand is bij wijze van ik rijd al vanaf het begin zo en het begin is wel langer dan een maand
opaboktoma schreef:Dan heb ik het verkeerd verteld of vat jij dit verkeerd op. mijn paard is zeker wel veranderd en we zijns amen gegroeit waaarom zou ik het eerst wel goed doen en nu fout? Reageer gewoon niet als je niks te vertellen hebt, ik vraag niet naar tips ik vraag naar suggesties
opaboktoma schreef:Mijn rijstijl is prima of in ieder geval goed genoeg ? Ik zeg toch dat ik goede begeleiding heb en daar geen dingen over hoef te horen omdat ik dit wel in andere topic heb gevonden :Q?
Ik heb al heel wat instructrices gehad hoor dus als jij nou diegene bent die denkt mij naar het GP te brengen kom hierheen zou ik zeggen
opaboktoma schreef:Mijn paard is veranderd dus dit kan er ook mee te maken hebben? Mijn paard heeft goede momenten gehad en slechte en ik zou nu maar lekker weggaan met je reacties alles op mij te drukken hier vraag ik niet om ik vraag om suggesties
opaboktoma schreef:Mijn paard is veranderd dus dit kan er ook mee te maken hebben? Mijn paard heeft goede momenten gehad en slechte en ik zou nu maar lekker weggaan met je reacties alles op mij te drukken hier vraag ik niet om ik vraag om suggesties
?
opaboktoma schreef:Hoelang ben ik bezig weetje dat nee? Zeg ik dat dat het enigste probleem is nee? Zeg ik dat dat perse moet nee? Stop zelf lekker met posten?
Ik doe normaal, dit is idd openbaar dus ik mag zeggen wat ik wil
Ik wil ook het beste voor mijn paardje en vraag dus naar suggestie voor een lekkerder bit voor hemzelf