Imitatie KN zadels???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equipro

Imitatie KN zadels???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 22:16

Hallo medebokkers!

ik was zojuist rond aan het kijken voor een jong zadel, ik heb zelf goede ervaringen met de Passier Grand Gilbert en de Symphonie van KN.
Natuurlijk hier al op Markt gekeken :D , maar niks in de buurt gevonden.
Ik ga vervolgens naar marktplaats, waar ik een KN Sinfonie zie...? Dus echt met deze spelling in het leer gedrukt. Ik kan (zoals bekend) de foto hier niet plaatsen, maar vond dit zo frappant! Weten jullie of er imitatie zadels in omloop zijn? (weet niet of ik hier een link naar de advertentie mag plaatsen?)

Om er zeker van te zijn heb ik meerdere advertenties bekeken van KN zadels, maar daar staat gewoon Symphonie in geperst. Ook google gaf geen resultaten :)*

Dabo

Re: Imitatie KN zadels???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 22:26

Wat apart! ik werd nieuwsgierig, en heb hem even opgezocht op marktplaats..
Zag wel dat het zadel uit 95 was, misschien heette ze toen nog Synfonie? Geen idee hoor!
Ik heb zelf ook een KN Symphonie, maar die is wel van na 2000. Er staat ook iets in de advertentie bij over rode klipjes..? Heb ook geen idee wat dat betekent..?

Equipro

Re: Imitatie KN zadels???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 22:33

Haha ja, dat kan ook nog inderdaad!
Even ging er door mijn hoofd dat het zadel misschien uit Belgie kwam, maar besefte gelukkig al snel dat deze alleen in Oostenrijk gemaakt worden 8)7