Ik wil graag een voltigesingel kopen voor mijn haflinger. Gewoon om leuk wat lesjes mee te kunnen geven. Iemand enig idee waar ik een kwalitatief goede voltigesingel en voltigepad kan kopen voor onder de 60 euro?
Alvast bedankt.
Groetjes xxx
GamblersCup
Geplaatst: 03-03-12 01:33
Nergens, tenzij met een mazzeltje tweedehands via MP of bokt ofzo. Die dingen zijn nu eenmaal duur.
horses1990
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-12 01:35
Oké vanaf welk budget heb je wel gewoon een leuke voltigesingel, het wordt echt maar 10 x per jaar gebruikt ofzo denk ik... en welke maat zou ik nodig hebben voor een haflinger?
GamblersCup
Geplaatst: 03-03-12 01:39
Hier worden ze vanaf 84,99 euro aangeboden, een dekje vanaf 19,99 euro. Te kiezen uit maat pony, klein paard, groot paard. Hoe dat in Nederland is, weet ik niet. Misschien even bij webshops als bijvoorbeeld Divoza, Epplejeck kijken?
Www.horsetopshop.nl verkoopt ze ook, de goedkoopste is daar €110 geloof ik. Marktplaats is misschien ook een idee, en misschien kan je zelf een advertentie plaaten op mp/bokt markt dat je er een zoekt,
Ik heb hele slechte recensies over die voltigesingel van huppa gelezen. Ik wil mijn budget wel aanpassen tot 100 euro voor de singel alleen. Iemand nog suggesties?