Wat is nou echt een mooi goed halster?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kagiwaga

Wat is nou echt een mooi goed halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:51

Aangezien ik tot de ontdekking ben gekomen dat mijn nieuwe anky halster niet past (@#*@) welke ik net zo mooi vond ben ik opzoek wat nou echt mooie en goede halsters zijn.
Mijn eisen?
Verstelbaar bij de neus en het kopstuk,
Zacht onderlegd,
Niet snel stuk!
Betaalbaar (geen 100 euro ed)
Ik heb maat cob nodig meestal :D
Ik kwam deze: http://hypostore.nl/premiera-valenza-br ... alstm.html
tegen die ik wel erg mooi vind maar blijft deze ook mooi? Blijven de steentjes zitten?
Want ik vind dat het voor deze prijs wel goed mag zijn.
Het is voor een zweetvos

kagiwaga

Re: Wat is nou echt een mooi goed halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 20:21

Owja en het hh soft gold halster hoe valt deze??

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:17

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:21

Oei die link van TS had ik niet moeten zien... Wat een PRACHTIG halster, ik ben verliefd! <3 maar inderdaad, blijven die steentjes wel zitten... Een paard kan nog wel eens met zn hoofd jeuk hebben als je hem vast hebt te staan en je net even weg bent voor poetsspullen oid. Ik denk dat dan al gauw de steentjes er uit vliegen... Ik zelf heb een lederen halster, welk merk geen idee maar heb 'm al 6 á 7 jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit (intensief gebruik). Dus ik zou denk ik sowieso voor een lederen halster gaan, blijven lang mooi en soepel ook... Succes!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:24

Ik ben zeer te spreken over Scapa :j die halsters zijn verstelbaar achter de oren en rond de neus, dus helemaal pas te maken op het hoofd van je paard. Daarnaast zijn ze oersterk :) Djamal's halster gaat inmiddels al zo'n 2 jaar mee en is nog steeds heel. Een leren halster is ook heel luxe, maar je moet je wel bedenken dat je daar veel onderhoud aan hebt, en dat ze niet echt goed tegen modder en regen kunnen.

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:29

Tsja daar heb je dan ook wel weer gelijk in als je 'm ook voor buiten wil gebruiken natuurlijk, ik heb m dan alleen in de stal en wandelingen/longeren etc. Dan is nylon inderdaad een betere optie. Bij horze.nl heb je een zwarte met steentjes er in, ook erg leuk voor 25 euro geloof ik. Nu ook nog 25% korting dus dan gaat er nog wat van af :D