, vaak langer dan het rijden is.Hij heeft vaker zonder zadel gereden maar na een duikeling durft hij dat niet goed meer aan omdat knollie erg glad is omdat hij zo rond gebouwd is zonder schoft en ruggengraat als steun. Hij zoekt eigenlijk iets waardoor hij snel kan gaan beginnen met rijden met beugels voor zijn eigen zekerheid en wat steun. Zijn ideaal zou zijn 2 beugels die aan het paard geschroefd kunnen worden.
Dat geschikt is voor ezeltje rijden zoals hij het zelf noemt, rondjes hobbelen door de bak.
. Hij stapt zowiezo altijd op met een opstapje. Voor buitenritten die wel gaan komen gaat hij wel met westernzadel met schaap rijden.Wat zijn mogelijkheden, maatwerk gewoon zadel is niet bespreekbaar omdat het heel erg duur is en ik er niet op kan rijden. En om nu duizenden euro s uit te geven voor af en toe ezeltje rijden, daar hebben we het geld niet voor.

ik ga echt heel erg verdrietig worden als hij er niet meer is, zo n zadel vind je niet meer. Hij zit hem heerlijk, alleen door de houten voor en achterboom en zijn gespierde bovenbenen levert het hem gemene blauwe plekken op na 5 minuten stappen al. Het is hem echt te smal helaas. En zonder de houten bomen durf ik het niet aan, die zitten er niet voor niets in lijkt me, en ik ben bang dat daar het zadel er niet beter van wordt, en ik ben er erg zuinig op.