Aangezien ik een mogelijkheid zie om goedkope wintec te vekopen vroeg ik mij af of hier eigenlijk vraag naar is. Ik dacht aan bv 150 euro voor een nieuwe wintec 250 vzh maar is dat dan teveel of niet of wat zou jullie aantrekken?
Ik zou ook zeker interesse hebben mits het mogelijk is om te passen. Mijn pony heeft een moeilijke maat en ik wil geen honderden euros uitgeven, omdat het zadel enkel voor een sprongetje gebruikt zou worden (ik rijd western).
Je bent 15 en gaat nieuwe wintec zadels aanbieden voor € 150,- ?? Hier heb ik mijn vraagtekens bij. Hoe wil je dit gaan doen? Hoe kom je aan deze zadels?
Ik heb het over het oude model wintec he bij deze prijs is het een wintec 250 vzh dat zijn de gewone simpele zadeltjes. Ik ga uiteraard niet zeggen hoe je deze goedkoper kunt krijgen Als het doorgaat zijn het uiteraard zadels met de 2 jaar garantie
Ik kan eventueel ookaan isabelle werth ed komen maar die zijn onder de 600 a 700 euro niet te verkopen nieuw. tweedehands zou 250 a 300 euro makkelijk kunnen maar ik weet niet of ze daar ook op marktplaats voor staan