Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
. Ik werd de dupe van de liefheid van mijn paard: hij probeerde onder mij te blijven waardoor ik uiteindelijk in de muur kwakte met een erg spectaculaire dreun..
). Dan kom je scheef te hangen en tja, dat is natuurlijk niet echt prettig voor paard en ruiter..
wij worden ook ambitant wanneer we moeten sporten als onze broekriem te strak zit.. Laura_Zodine schreef:om je theorie te bevestigen zou je is een keer weer wel goed moeten aansingelen en kijken of het dan weer minder goed gaat.
hestejente schreef:Laura_Zodine schreef:om je theorie te bevestigen zou je is een keer weer wel goed moeten aansingelen en kijken of het dan weer minder goed gaat.
Een zinvolle opmerking.
Laura_Zodine schreef:om je theorie te bevestigen zou je is een keer weer wel goed moeten aansingelen en kijken of het dan weer minder goed gaat.
mylittlejoy schreef:Laura_Zodine schreef:om je theorie te bevestigen zou je is een keer weer wel goed moeten aansingelen en kijken of het dan weer minder goed gaat.
Eigenlijk, om het helemaal correct te maken, zou je door een ander moeten laten aansingelen en gaan rijden, zodat je niet weet hoe strak de singel zit en hier (on)bewust naar gaat rijden.

erg mooi ook, bij jezelf alles af te vragen niet bij je paard 
hestejente schreef:Bij mijn eigen paard wil ik toch wel graag goed aansingelen... hij heeft model biervat en ik heb tot overmaat van ramp ook nog eens een boomloos zadel. Als hij niest hang ik al onder z'n buik
En de ander is vrij rond dus dat gaat schuiven als het heel los zit..

Dus ik ben nog even aan het kijken naar de beste oplossing voor ons allebei. Maar een anatomisch gevormde dressuursingel met aan twee kanten elastiek bestaat geloof ik nog niet..