Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nelelocation schreef:sorry, de eerste keer dat ik het intikten vond ik het niet.
maar heb het intussen gelezen,
denk dat ik toch beter even verder zoek...
weten jullie toevallig nog goede springzadels voor een niet super dure prijs( geen €2000 bedoel ik dan)
die op verschillende paarden passen?
xNele
kans dat boom kaport gaat en kussens niet goed liggen is zoooo groot.... neem anders desnoods een wintec.... kan je op zijn minst nog de boom wisselen HindaFree schreef:nelelocation schreef:sorry, de eerste keer dat ik het intikten vond ik het niet.
maar heb het intussen gelezen,
denk dat ik toch beter even verder zoek...
weten jullie toevallig nog goede springzadels voor een niet super dure prijs( geen €2000 bedoel ik dan)
die op verschillende paarden passen?
xNele
als je 1 zadel op verschillende paarden wil ben je al niet goed bezigkans dat boom kaport gaat en kussens niet goed liggen is zoooo groot.... neem anders desnoods een wintec.... kan je op zijn minst nog de boom wisselen
Angela schreef:Koop een goed tweedehands zadel. Wil je een advies over iets dat vaak goed genoeg past? Vraag eens wat springstallen in de buurt wat voor een zadels ze gebruiken voor de jonge paarden. Meestal zijn die kwalitatief zeer goede zadels, die op verschillende paarden gebruikt worden. Uiteraard passen ze maar ten dele, en zal het zadel dus zeer waarschijnlijk niet geschikt zijn om langer mee te rijden. Bij dit soort stallen hebben ze vaak ook meerdere zadels liggen, en kijken wat voor dat moment de beste oplossing is. Rij je 1 of meerdere paarden vast? Zoek dan gewoon een passend zadel met behulp van een zadelpasser. Dat gaat je een hoop gedoe aan slechtlopende paarden besparen..
HindaFree schreef:nelelocation schreef:dat snap ik ook wel, maar wil hier ook geen hele discussie over aan gaan.
tuurlijk zal het nooit 100% op elk paard passen.
waarom zou je dat dan willenbeetje sonde van die dieren....