Marylot hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wijslander

Marylot hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 09:40

Op dit moment hobbel ik rond met een Weense kaptoom, maar ik zit al een tijdje te dubben over een Marylot!

Wie heeft er een en hoe bevalt het hoofdstel? Is de pasvorm goed en hoe is de afwerking? Op bokt/marktplaats worden ze bijna niet aangeboden, dus ik vraag me af of er gewoon weinig mensen zijn die er een hebben, of dat ze zo goed bevallen dat niemand hem meer verkoopt?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 09:44

ze zijn er genoeg :+ [TEN] Hoe ziet jou endurance outfit eruit? maar ik denk dat het voor veel mensen een aankoop is die je maar 1x doet. Veel mensen rijden altijd met dezelfde kleur, dus die verkopen het dan ook niet zo snel.

kim345

Re: Marylot hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 09:39

Wendy heeft gelijk, het is niet zo dat je even ieder jaar van hoofdstel wisselt...

Ik ben in ieder geval heel blij met mijn hoofdstel! Pasvorm kun je aanpassen, je kan zo gaatjes bijmaken waar je wilt en stukken afknippen. Materiaal vind ik ook fijn. En de rubberen teugels liggen lekker in je hand!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 10:50

ik heb hem ook en inderdaad fijn hoofdstel
zit mooi. ik heb een zwarte dus geen gek kleurtje

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:07

Ik heb dus ook een gek kleurtje wit met rood en daardoor raak je het hoofdstel natuurlijk ook niet zo gauw kwijt. Hoofdstel inclusief teugels kost toch al gauw tussen 80 en 100 euro, dus dat is ook de reden dat ik er erg zuinig op ben en niet zomaar ene nieuwe bestel. Heb nu wel een sidepull erbij besteld omdat ik paarden van andere rij en er ook nog wel eens wat paarden tussen zitten die erg gevoelig op het bit reageren. Kwa kwaliteit is het gewoon super.

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:19

Ik vind het echt een super fijn hoofdstel, heel handig en ze zijn ook leuk door de kleurtjes :)
Ik heb mijn hoofdstel nu te koop omdat hij toch wat te groot is voor mijn pony.
Maar als ik hem verkocht krijg koop ik er zeker 1 voor terug alleen dan een maat kleiner :D