Hastilow Dressage wie heeft hier ervaring mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 12:22

Ik heb zojuist een nieuw zadel gekocht het is een Hastilow Dressage met extra diepe zit. Ik zou wel eens willen weten wie nog meer dit zadel heeft en wat jullie ervan vinden. Heb ff onder zoeken gekeken en kom hem bijna niet tot nauwelijks tegen. Terwijl het een handgemaakt zadel is uit de U.K. en ik persoonlijk hem behoorlijk fijn vindt zitten.

Mocht er iemand zijn die er ook een heeft en graag zijn ervaring met mij zou willen delen zou ik SUPER vinden.

wilma_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 18:31

mijn zoon heeft een Hastilow veelzijdigheidszadel. Sinds een paar maanden.
Mijn zoon is niet zo'n ervaren ruiter en niet veeleisend. Hij is wel tevreden met het zadel.
Ikzelf ben natuurlijk mijn eigen zadel gewend, maar voor mij is het geen lekker zadel.

Ook bij Jo gekocht? Die was deze week toevallig nog een kleine aanpassing komen doen.
Super zadelmaker.

Ernie061111

Re: Hastilow Dressage wie heeft hier ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 19:35

Idd bij hun gekocht maar dan bij Angela ik ben er zeer te vrede mee tot noch toe maar was aant hopen dat er meer mensen waren met ervaring maar dat valt wel wat tegen is geloof ik nog niet zo heel erg bekend hihi.

SandraC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:23

He,

Ik heb sinds twee weken ook een Hastilow dressage met diepe zit.
Echt een super zadel!!!
Toen ik erin ging zitten, zat ik meteen goed. Echt mooi leer, lekker zacht en een perfecte pasvorm voor mij en mijn paard.
Mijn paard heeft een zeer korte rug en dit zadel ligt er perfect op!
Ik ben er super blij mee!!! :) :) :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:07

Ik heb sinds kort een Hastilow, alleen geen dressage. Heb een IJslander model. Het is een 2 kleurig zadel geworden. Hij is erg mooi maar nog belangrijker hij past goed op mijn paard. Hij sluit overal heel erg mooi aan en heeft veel ruimte bij de schoft. Ook is het kussenkanaal mooi breed.