Hallo, ik zou graag een eigen hoofdstelletje hebben maar ik weet niet echt wat een ik zou moeten kopen...3 Een mexicaans vind ik wel mooi maar heft heeft niet zon goede werking op je paar( heb ik ergens gelezen) Of een gewoon dubbel vind ik ook super maar wie weet wat er goed van prijs zijn? max50 € Maar ook nog wel goede kwaliteit! Ik heb al een dubbelgebroken trensje gekocht omdat ik die het meest paardvriendelijk vind!
Kan iemnd mij wat meer info geven? en evntueel ook zeggen waar je het hoofdstel kan kopen Stuur gerust een pb of reageer in dit topic!
divoza.nl ej goedkopehoofdstellen.nl marktplaats.nl staan vaak voor de prijs die je wil hele leuke hoofdstellen... hangt er vanaf wat je er mee wil doen... als je veel springt is een mexicaans hoofdstel wel heel fijn... maar voor dressuur is het niet handig.
HEb je een verzorgpaardje oid waar je dit voor wilt kopen? VAak weet de eigenaar van het paard waarvoor je een hoofdstel wilt wel wat het beste past en wat voor n hoofdstel je moet kopen! Een verkeerd bit of verkeerde neusriem kan heel rot zijn voor een paardje. Verder is dubbelgebroken ook niet per definitie het fijnste voor een paard, zo spring ik mijn pony daar wel op maar dressuur ik op een ongebroken rubber bit omdat ze daar het beste op loopt. Springen op mijn ongebroken bit is daarintegen weer geen succes want ze vind het wel zo leuk dat ze dan haar eigen parcours wel verzint.
chloeve
Geplaatst: 15-02-12 14:11
Voor 50 euro kan je al best veel vinden, gewoon op sites kijken en als je ene echt goedenmerk wilt kan je altijd op marktplaats of bokt markt kijken .