hoeveel kost ongeveer een springsingel met buiklap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

123renee

hoeveel kost ongeveer een springsingel met buiklap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 15:54

hallo

weten jullie ongeveer hoeveel een springsingel met buiklap kost. mijn paardje krijgt in de lente ijzers dus dan vind ik het veiliger om met een springsingel met buiklap te springen. tot nu toe heb ik alleen nog maar met een gewone veelzeidigheidssingel gesprongen. ik zou ook graag jullie ervaringen willen weten en met welk merk je goede ervaringen had en met welk eventueel slechte.
zodat ik van de eerste keer de goede keuze kan maken

alvast bedankt /3

Tellie

Re: hoeveel kost ongeveer een springsingel met buiklap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:00

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:03

Mijn eerste springsingel was een van hh, toen 60,-
Toch 2 jaar ong mee gedaan maar toen begon ie hard te slijten dus niet meer bruikbaar.
Ik heb ook nog een marengo tobacco bruine springsingel met beide kanten elastiek, prijs weet ik niet meer precies, zal tussen 60-100 hebben gelegen. Die was wel fijn maar wel vrij stug.
Daarna ivm diefstal had ik snel een nieuwe singel nodig en dat werd er een van prestige.
Volgens mij 120,-.
Super fijn leer, blijft soepel en na 2 jaar niks geen slijtage aan elastiek f wat dan ook.
Top dus. Erg tevreden.

Ook nog kort een kentaur springsingel gehad en die was ook mooi en soepel. Maar heb ik amper gebruikt dis kan niet echt oordelen.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:37

[url]Emmers.be[/url]
Ik heb een bruine en een zwarte, beide voor €50 gekocht :)
De zwarte van eigen merk en de andere van ??? merk, beide goede kwaliteit en gaan al 3 jaar mee.

mariska1408

Re: hoeveel kost ongeveer een springsingel met buiklap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:02

springsingels zijn best wel duur... komt bij de 50euro in de buurt...
zou eens op marktplaats of bokt markt kijken of je een een leuk tweedehands singel kan vinden.