[WN] Western laarzen man.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Robbedoesh

Western laarzen man.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 20:49

Ik wil graag western laarzen aanschaffen maar als ik op internet rond zoek vind ik alleen maar hele dure schoenen in de Nederlandse winkels.
Nu vind ik op Amerikaanse sites wel 'goedkopere' schoenen, maar ik koop ze liever in Nederland in verband met verzendkosten, en dan kan ik ze misschien passen.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een redelijk simpele soort laars

Zoiets als:
Afbeelding

Deze zijn van het merk 'Justin Boots', op de Amerikaanse site wordt de naam weergegeven als 'Justin Ranch & Road Cowboy Work Boots'
Nu hoeven het niet precies deze te zijn, maar gewoon een redelijk simpel, (niet te veel kleurtjes enzo) vind ik goed.

Weet iemand waar ik voor dit soort schoenen kan zoeken? of wat de voordeligste keuze zal zijn als ik ze toch ergens anders vandaan moet halen?
Ik heb overigens ook al op marktplaats en de boktmarkt gekeken, maar beiden zijn niet erg veel succes als het gaat om mannen laarzen :P

Alvast bedankt!

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:20

x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Western laarzen man.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:24

Het gaat om westernlaarzen....

Als je opzoek bent naar westernlaarzen voor het rijden, dan moet je ze toch echt in een westernshop kopen. De meeste gewone westernlaarzen zijn niet geschikt voor rijden.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bijvoorbeeld Arthur's westernstore of The Oregon Trail Tack Store hebben een ruime collectie laarzen.

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:33

bij silverado hebben ze ook erg veel westernlaarzen. Waarvan ook een aantal voor het rijden. En kunnen ook veel bestellen eventueel.
voor mijn vriend hebben we eerst bij arthur's westernstore gepast en later toen we eenmaal de juiste maat wisten hebben de laarzen die hij wilde hebben en die hier in nederland niet te krijgen zijn (squaretoe met stalen neus) bij sheplers.com in besteld. Maar bij arthur hebben ze dus ook veel laarzen in de store.

Robbedoesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 23:46

hollywood86 schreef:
Het gaat om westernlaarzen....

Als je opzoek bent naar westernlaarzen voor het rijden, dan moet je ze toch echt in een westernshop kopen. De meeste gewone westernlaarzen zijn niet geschikt voor rijden.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bijvoorbeeld Arthur's westernstore of The Oregon Trail Tack Store hebben een ruime collectie laarzen.

SmidjeJollie schreef:
bij silverado hebben ze ook erg veel westernlaarzen. Waarvan ook een aantal voor het rijden. En kunnen ook veel bestellen eventueel.
voor mijn vriend hebben we eerst bij arthur's westernstore gepast en later toen we eenmaal de juiste maat wisten hebben de laarzen die hij wilde hebben en die hier in nederland niet te krijgen zijn (squaretoe met stalen neus) bij sheplers.com in besteld. Maar bij arthur hebben ze dus ook veel laarzen in de store.

Ik heb de laarzen die ik hier gepost heb ook bij Sheplers op de site gezien. Het lijkt me dat dit wel laarzen zijn waar je in principe ook mee zou kunnen rijden.
Zo niet, waaraan moet een rijlaars dan precies voldoen? op het moment rij ik gewoon het 'reguliere' militaire kisten aan :P.
Misschien toch maar een keertje langs gaan bij Arthurs western store dan, ze hebben waarschijnlijk in de daadwerkelijke winkel veel meer staan dan op de site? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:53

Niet alles bij Sheplers is geschikt voor rijden. Die laarzen die jij aanwijst hebben een aflopende hak, dat is al niet gebruikelijk voor een rijlaars.

Arthur heeft veel meer dan op de site staat. Daar is genoeg keuze.

paulus26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:57

Arthur heeft maar een heel klein deel van zijn inventaris op internet staan.
Ik heb zelf ook mijn westernlaarzen bij hem gekocht voor een goede prijs

hollywood86 is me net voor

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 10:57

RUI -> WN-TR

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:46

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 11:53

Marktplaats heeft ook vaak van alles. Daar heb ik mijne ook vandaan ;) Dat is weer het voordeel van die dure laarzen, ze zijn 2de hands ook gewoon nog goed, en kun je ze vaak voor weinig op de kop tikken ;)

Succes!

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:00

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:02

Ha Robbert, jij rijd sinds kort toch ook bij Lone Star Western Stable?

Zelf raad ik je aan om langs een westernwinkel te gaan en daar te passen.
A. omdat je dan echte RIJ-laarzen kunt passen (die uit de OP zijn zo te zien geen rijlaarzen)
B. elk merk/type heeft weer een andere pasvorm

Een mannelijke stalgenoot van ons is leuk geslaagd bij Rodeo Queen, dat is iets dichterbij.
Enne; ik heb daar nog cadeaubonnen van, dus we kunnen eventueel samen erheen rijden?

Robbedoesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 17:02

Rumpleteaser schreef:

A. omdat je dan echte RIJ-laarzen kunt passen (die uit de OP zijn zo te zien geen rijlaarzen)

Een mannelijke stalgenoot van ons is leuk geslaagd bij Rodeo Queen, dat is iets dichterbij.
Enne; ik heb daar nog cadeaubonnen van, dus we kunnen eventueel samen erheen rijden?

Haha, ja leuk :) ik heb zelf geen rijbewijs haha maar ik vind het best leuk om met je mee te gaan!
Jij bent zeker degene die het aan me voorstelde om halfnaakt op de mannenkalender te komen? :P

innieminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:04

Ik heb de mijne van Arthur's westernstore. Ben er heel tevreden van.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:10

Robbedoesh schreef:
[
Haha, ja leuk :) ik heb zelf geen rijbewijs haha maar ik vind het best leuk om met je mee te gaan!
Jij bent zeker degene die het aan me voorstelde om halfnaakt op de mannenkalender te komen? :P

Hahahahahaha, dat klopt! Wel even onder de zonnebank gaan hoor :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:56

Robbedoesh schreef:
Rumpleteaser schreef:

Mag ik ook meeeee? O:)

Mijn laarzen komen bij Westernpartners vandaan.. Die kunnen vaak ook nog wel bestellen als ze iets niet op hun site hebben staan. Dus dat zou eventueel misschien ook nog wel een optie kunnen zijn.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 13:03

Gezellig, misschien willen er wel meer mee van stal!