Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suikermeisje schreef:met 3 uitroeptekens wordt je echt niet geloofwaardiger.
Vriendin van me studeert diergeneeskunde maar die had het aan haar dierenarts gevraagd maar praktisch is het eigenlijk haast onmogelijk.
Want als ze hun benen zo ver inklappen dan komen ze ook verder naar voren te liggen omdat het anders niet kan en raken ze zich voor de singel.

suikermeisje schreef:met 3 uitroeptekens wordt je echt niet geloofwaardiger.
Vriendin van me studeert diergeneeskunde maar die had het aan haar dierenarts gevraagd maar praktisch is het eigenlijk haast onmogelijk.
Want als ze hun benen zo ver inklappen dan komen ze ook verder naar voren te liggen omdat het anders niet kan en raken ze zich voor de singel.
door haar advies heb ik nooit zo'n singel gekocht, vond ik zonde van mijn geld.. al is deze niet duur!loesje166 schreef:ik heb het ook eens aan mijn dierenarts gevraagd en zei heeft nog nooit een paard gezien die zichzelf met kalkoenen tijdens het springen verwond had, zij zei ook dat dit op lager niveau ook bijna onmogelijk isdoor haar advies heb ik nooit zo'n singel gekocht, vond ik zonde van mijn geld.. al is deze niet duur!
verder bevestigen uitzonderingen de regel, er zal misschien een enkel paard zijn die een bij een (rare) sprong wel met kalkoenen zijn buik verwond..

en heb er uiteindelijk 1 gekocht, al jaren terug. Maar de eerste keer dat ik die singel met proppen in gebruikte (en er dus mee ging springen) was hij echt al beschadigd. Nou is die pony ook een idioot eerste klas en springt onwijs fijn in de manieren, maar ik rijd momenteel alleen nog maar met springsingel. Heb denk ik een stuk of 10, en het zijn gewoon fijne dingen. 2 weken terug nog weer 2 meegenomen uit Hardenberg, hier heb ik liever te veel dan te weinig van.
volgens mij gewoon iemand die diegene kent...