Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peetstap schreef:Wordt je op manege verteld neem ik aan.., hoor het wel vaker daar...: nou dan waren er al heel wat pony's gestikt...![]()
![]()
Als je pony uit de les komt duikt ie direct in de voerbak als er wat inzit, daar doe je niks tegen.
Natuurlijk maak je voor je pony zijn hoofdstel in zijn box zo vlot mogelijk loszodat ie lekker door kan happen, dat kan ie wel waarderen van je.
Sperriem kun je al losmaken in de bak op je einde les, net zoals de singel gaatje losser zetten.
Maar misschien mag dat bij jullie niet.

_Pretty schreef:knap dat je dat lukt, hier duiken ze direct de voederbak in, en trekken ze je gewoon mee die kant opMeestal zet ik de manegepaarden met hun hoofd naar de achterkant van de box ipv aan de voorkant (waar dus de voerbak zit), juist omdat ik niet wist hoe het zat met eten met een bit, vandaar mijn vraag.
Peetstap schreef:_[naam] schreef:knap dat je dat lukt, hier duiken ze direct de voederbak in, en trekken ze je gewoon mee die kant opMeestal zet ik de manegepaarden met hun hoofd naar de achterkant van de box ipv aan de voorkant (waar dus de voerbak zit), juist omdat ik niet wist hoe het zat met eten met een bit, vandaar mijn vraag.![]()
Ach: laat ze maar lekker pielen ze hebben net een dik uur voor je gewerkt.
(Voerbakken zitten links)